úterý 18. listopadu 2008

Aktualita do školy - Wotlk

Aktualita – David Hecht – 12.11 WoW: Wrath of The Lich King.

Tento týden se udála věc, na kterou zhruba 11 milionů „šílenců“ věrně čekalo.Tento týden vyšel již třetí datadisk k populární MMORPG World of Warcraft od firmy Blizzard.Jen pro uvedení do dějě World of Warcraft je masivní RPG(role-playing game hra na hrdiny) onlinovka.Servery jsou zapnuty od roku 2004 a pravděpodobně ještě chvíli poběží.Mezi základní edicí vydanou roku 2004 vyšla v roce nechci lhát první rozšířená edice The Burning Crusade.Hra je zasazená v typickém fantasy světě..ve světě Warcraftu(válečnictví).O historii hry se opírají předchozí hry a různé paperbacky..World of Warcraft nemá cíl nebo tak něco.Samozřejmě každý chce mít na své postavičce co nejlepší brnění, zbraně, profese a kouzla.Asi kolem žádné jiné hry se nenahromadila tak masivní komunita jako kolem WoW.Existují masivní fora jenom o WoW, různé databáze atd.Ve hře se také zakladájí takzvané Guildy(společenství lidí, kteří chtějí společně pokořít nějaké těžší bosse v nejtěžších Dugeonech (jeskyních– ano celé to zní dost infantilně, ale není.)).Smutná pravda je, že pokud chcete v tomto nekonečném kolotočí kde se furt něco děje něco dokázat, musíte u toho ztrávit hodně hodně času.Nejlepší světové guildy, které se hraním WoW doslova živí u hry ztrávili neskutečně mnoho času.Například nejlepší světová guilda Nihilum, která má za sponzory třeba i takové giganty jako Dell nebo Intel.Nejlepší česká guilda Black Divison, která je známá svojí „aktivitou“ je často terčem posměšných narážek okolí.Např. na ráčkujícího vedoucího Black Divison Prandura, který ráčkuje a neumí se pořádně vyjádřit, ale hlavně, že mu WoW bele hodně času a má přítelkyni to je za vodou .Nedávno byla ve Víkendu téma právě o hře World of Warcraft já to tedy neviděl protože jsem hrál wow:D:DD.Jestli mám být upřímný na svém prvním účtu jsem měl nahráno zhruba 3-4 měsíců hrubého času.WoW hraju čtvrtým rokem.Takže za čtyři roky jsem tomu obětoval 3-4 měsíce života a ještě jim za to platím.Díkybohu jsem nikdy nedospěl do fáze kdybych se měl stresovat kvůli tomu jestli nějakého hada zabijeme dnes a budeme první nebo až zítra a parta švédských sociálů nás předežene..WoW jsem vždy bral jako zábavu.Sice jsem také měl občas takové defekty jako krev z nosu uprostřed raidu atak podobně..Ale celé léto jsem měl díky velmi příjemným okolnostem pauzu a vrátil jsem se až s příchodem datadisku.
Firma CD Projekt pořádala v Metropoli Zličín půlnoční prodej nového datadisku.Prodej se konal z noci 12.11 a začlo se prodávat minutu po půlnoci 13.11 … Já si to přečetl jako půlnoční prodej 13.11 =) takže jsme vyrazili 13.11 o půlnoci na Zličín.Dostalo se nám depresivního pohledu na prázdnou obchodní metropoli..:) Každopádně nový datadisk rozšířil max.dosažitelný level na kapacitu 80 z 70..Přidal jeden nový kontinent, stovky úkolů, předmětů, osob, příšer atd..Další expanze která zabaví 11 milionů a možná víc závisláků sedět u počítače a tvořit si na prdeli mozolové impérium…

Takže než nás odsoudíte jako ztracené závisláky, kteří hledají své ego skrz vymyšlenou, vykreslenou postavičku ve fantasy světě, prosím přečtě te si aspon návod děkuji.
Zdroje: vzpomínky, hlava, cizí hlava a icq.
Soundtrack při psaní : Nirvana, Placebo, Rise Against a The Pixies
EDIT: zapomněl jsem se zmínit o takzvaném POwerlevelingu.Jde o druh „práce“ kterou využívají především obyvatelé číny a indie.Je to sorta lidí kteří zavření v undergroundu s pár počítači sedí daný čas(šichta) a dělají operace, které si vlastník WoW účtu zaplatil.Blizzard proti tomu tvrdě bojuje, ale stále je naprosto běžná situace kdy Plandul(prandur) odjede ráčkovat se svojí přítelkyní někam do hotelu a jeho čínský kamarád(tz. Farmář) za něj vesele těží a sbírá kytky. A Plandul si pak za vyděláné peníze koupí třeba nové kalhoty(to byl příklad.)

1 komentář:

dteiml řekl(a)...

Koukám, že oba dva máme rádi PC hry. Nechtěl by si vyměnit odkazy? Oba dva budeme mít více návštěv a čtenářů. Pokud máš zájem, mrkni na Skilltime a napiš mi na dteiml@gmail.com.