středa 5. listopadu 2008

Drb o Falloutu3 a o budoucnosti.

Pár dní jsem ted byl mimo a neměl jsem možnost se připojit k internetu ani k jakémukoliv hernímu zařízení.Ne, nebyl jsem ve WoW Detoxu v Holandsku :O.Dnes když jsme měli Chemii(máme mladého učitele, který na sebe práskl, že poslouchá SOAD,Tři sestry a je hráč starých Falloutů) zeptal jsem se jestli si plánuje pořídit nový Fallout.On řekl, že viděl pár in-game videí na internetu, ale hru si nekoupí.Měl rád starý old school 2D Fallout.A podle něj je nový Fallout3 jen 3D střílečka.Nic pro něj.Ale i tak je to stále aspon pro mě nejočekávanější titul.Žel bohu, ke mě se zase dostane až někdy o Vánocích nebo po =(
Po pár denní pauze jsem opět zpět.Do 13.11 bych chtěl ještě dohrát Dead Space a konečně i Hitmana Blood Money abych jsem rychle mohl hodit moji recenzi.Ve Čtvrtek jdu s přáteli na půlnoční prodejt Wotlku v Praze na Zličíně.Podám sem info jaké to bylo atd.:)

Žádné komentáře: