neděle 2. listopadu 2008

Dead Space - první dojmy.




Tak jsem poprvé viděl na vlastní oči nový titul od Electronic Arts.Hlavní hrdina není žádný voják,žoldák atd.Je to inženýr.
Lidstvo se potýká s obrovským problémem, docházejí jim paliva a energie a z toho důvodu založili těžební stanice.Jedna z největších stanic Ishimura, ale již několikátý den nepodává hlášení.Isaac s týmem je vyslán, aby prozkoumali a zjistili závadu a těžební lod navrátili do původního stavu.
Ale nikdo netušil co tam najdou.Hordy splácaných emzáků dohromady.Koukal jsem na prvních pár misí.Do pár dnů obdržím Dead Space také, takže to co nejrychleji dohraji a napíšu menší recenzi.Mé první dojmy jsou velmi pozitivní.Nepocítil jsem žádnou lineárnost, hra pěkně odsejpá.Hra má mít kolem 8 hodin čistého hraní.Asi by mohla mít více, ale to je jedno.Přišlo mi originální především design menu,mapy,obchodu a především postavy.Na obrazovce nebudete mít X barů s počtem vašich životů,energie,nábojů a já nevím čeho všeho.Hrdinovy životy a energie se zobrazuje ve svítících článcích na zádech Isaaca.Herní pohled vypadá skvěle.Menu,dialogy,obchod všechno je uděláno do slova 3D.Zbraně (aspoň ty které jsem viděl) na mě také zapůsobili pozitivně.Nečekejte samopaly atd.Isaac má doopravdy zbraně jaké by měl mít Inženýr vesmírné těžební lodi.Začínáte s nějakou zbraní na odstřel hornin,dále naleznete plamenomet,rozparovač(jde vlastně o přístroj který vystřeluje ozubená kola z cirkulárky) nebo pulzní pušku.Nepřátelské anomálie jsou vážně různorodé.Aspektem boje je to, že se musíte naučit jak proti které příšeře hrát.Znát její slabinu a v boji ji využít.
Dead Space na mě působí skvělým dojmem a už se těším až si vesmírnou sci-fi akcí s pořádným nádechem hororu projdu také =).

Žádné komentáře: