sobota 1. listopadu 2008

The Frames Konzert v Praze 2008 divadlo Archa.

Bylo to tuším v Květnu když jsem se vypravil na konzert skupiny The Frames(Glen Hansard a spol.) do pražského divadla Archa.Noc před konzertem vystupoval Glen Hansard,Markéta Irglová a Liam O Maonlai v Noci s Andělem.

Byl jsem i v roce 2006 v divadle Archa kde hrála skupina The Frames v průběhu jejího turné s deskou Coast.Tehdy, ale nevystupovala Markéta pač byla myslím nemocná.Konzert tento Květen byl vynikájící.Už jen předskokan Liam O Maonlai, který hraje především na staré anglické nástroje a šíří mezi diváky staro-anglický hudební folklor byl úžasný.
Když přišla na řadu skupina, začalo teprve na plno.Glen vybral skvělý playlist, který se dobře doplnoval a mě padnul dobře do noty.Ještě pár minut po půlnoci co jsem dorazil domů jsem přemýšlel, jestli je ještě někdy uvidím.Doufám,že ano :) byl to impozantní zážitek =) napichovaný energii.

Hodnocení Konzertu : 10/10
+ energie hudebniku,skvělý playlist,prostě The Frames:)
- na můj vkuz až moc "zahulíno" jinak mě nic nenapadá..
- mohl jsem napsat drahé vstupenky, ale popravdě si na cenu už moc nepamatuju takže bych tu nerad roznášel fámy =).



Žádné komentáře: